det är höst nu och jag längtar till vecka fyrtiofyra

Ja, denna dag innehöll mysiga stunder, men också lite jobbiga stunder,
då jag fick en liten svacka för att kapitlet på matten vi jobbar med nu
inte är något som jag älskar. Jag är så känslig asså.
Men det är stressigt i skolan nu. Det är så. Jag tror jag är lite för trött också.
Jag behöver komma ikapp med sömnen.
Imorgon ska jag stå i kiosken på loppis tillsammans med Filippa, det ska bli mysigt.
Och ikväll är en familj som vi känner hemma hos oss, med 4 väldigt mysiga och söta barn.
De ger mig teckningar som är allmänt gulliga och kramiga. Då blir man så glad.
Något jag längtar efter galet mycket är resan till Cypern jag ska göra tillsammans med släkten,
på höstlovet. Det ska bli så mysigt, och det ska bli så skönt att få mysa under en varm sol tillsammans med härliga personer. Veckan efter det ska jag praoa i Göteborg. Det ska bli lite spännande.

Kommentarer
Postat av: Helena

Sötnos <3 vi kan åka hem till typ dig och så lovar jag att jag hjälper dig med matten. Bara andas och ta det lugnt.. Det löser sig på ett eller annat sätt! <3

2010-09-25 @ 17:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0