"vad lång du har blivit, oj vad lång du är, du är ju värsta lång!"

Imorse hälsade jag på min gamla klass. Åh hjälp vad galet, alla mina små minikompisar från fyran är inte längre minisar, de är ju nästan vuxna! Jag blev så glad av att få träffa allehopa en kortis.
Nu är man hemma från en väldans mysig vecka i Göteborg då, där jag har träffat många olika mysiga personer. Och praoat. Och nu blir det lite tillbaks till verkligheten. Litteraturhistorian som jag nästan helt hade glömt bort åh nej. Och biologi. Och om en stund kommer en hund hem till oss som vi ska passa i tre dagar, så ikväll ska han komma hem till oss, och så ska vi se om våra hundar kommer bra överens. Jag tycker det är lite komiskt som sagt. Känns som ett dagisbarn som ska lära sig vara på dagis. Nu blir det prao på ostbutik i tre dagar, och sedan får jag träffa mina kära klasskompisar igen. Det är faktiskt efterlängtat!

Kommentarer
Postat av: Jassi

Så kul att du kom, och ja, det var vääääldigt många som tyckte att du har vuxit, fast dom flesta pratade om hur kul det var att du ens brydde dig om och komma och hälsa på oss en liten stund! =D

2010-11-21 @ 22:26:00
Postat av: Anonym

Så kul att du kom, och ja, det var vääääldigt många som tyckte att du har vuxit, fast dom flesta pratade om hur kul det var att du ens brydde dig om och komma och hälsa på oss en liten stund! =D

2010-11-21 @ 22:27:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0