här har vi mina två kompisar

Ja här sitter mina små vänner som kan vara översöta ibland och lagom jobbiga då och då. Jag känner för att anordna ett bröllop för dem, bara för att de är så oerhört gulliga tillsammans. Snyggingen med tre fläckar på kroppen hör till familjen, och snyggingen med mycket svart i ansiktet heter Täppas och är hennes bundis, som bodde hos oss i tre dagar förra veckan ungefär. Då följde de knäpptyst varenda rörelse jag gjorde, och sprang efter mig vart jag än gick i huset. Mysigt att två så söta varelser ville göra mig sällskap, men på något omöjligt sätt kändes det som att det var lite pinsam stämning mellan oss, när inte ett enda ljud hördes. Komiskt. Riktiga söta fotomodeller fick de i alla fall bli en dag när jag satt i köket och blev tvungen att knäppa några bilder på de där små änglablickarna som fick en att skratta och känna att man bara måste ge dem en varsin puss på pannan.

Kommentarer
Postat av: paula

fy vad söta dom är :D <333

thihih ^^ Täppas stavar man det föresten ;P hehe



jag tycker vi kan ta och gå med dem till sammans nån dag :D vad sägs om det ^^?

2010-11-28 @ 17:58:50
URL: http://mysigapaula.blogggplatsen.se
Postat av: svar

Visst är de söta! Haha hoppsan, jag ska ändra stavningen på hans namn. Det låter jättemysigt! Det får vi ta och göra någon gång :)

2010-11-28 @ 21:13:40
URL: http://cupcakedreams.blogg.se/
Postat av: paula

ja :) kan man få ditt nummer smsar jag dig så du får mig ^^ så kan vi höra av oss när det är betts att ta dem :P

2010-11-29 @ 18:49:22
URL: http://mysigapaula.blogggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0