sveriges nationaldag var det här ja

Ja idag är det då sveriges nationaldag så jag och pappa sjöng du gamla du fria du fjällhöga nord, la la la och så vidare, när vi åkte bil. Hela lördagen tillbringades tillsammans med två söta kusiner på tre och sju år som liksom var galna non stop. Nu sitter jag här och njuter men borde inte göra det för imorgon har jag matteprov och har inte pluggat TYP ett enda dugg. Jag låtsas väl att jag kan allt antar jag.
Nu är det snart sommarlov också vill jag påpeka vilket betyder att jag ska känna lite freedom sådär.
jag och mina två kusiner.
dagen innan gjorde jag och Kajsa en spontan musikvideo som blev rätt så tragisk.
Men roligt hade vi i alla fall, och ser allmänt konstiga ut på denna bild bara för att vi hade lust med det som alltså syns på bilden ovan.
nu ska jag vara duktig och sätta mig med matteboken i någorlunda högsta hugg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

mumsig helg låter det som

2010-06-07 @ 21:07:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0