hostattacker och håruppsättningar

Hej sommarlov here I come oh yes,
lite svengelska sådär tyckte jag passade att skriva lite idag!
För såklart har jag börjat sommarlovet med att sova ikapp så mycket jag kan,
men det betyder inte att jag har varit så duktig och gått och lagt mig i tid,
snarare har jag glömt tiden på kvällen och sovit lite för länge på morgonen...
Men nu är det i alla fall sommarlov, skolavslutningen var i måndags, och vi sjöng och spelade som bara den,
sista låten "Let the sun shine" blev någorlunda galen, och det var lite frihet att stå där och hoppa och skriksjunga för alla föräldrar och lärare att vi faktiskt skulle få sommarlov om några sekunder.
Det är tragiskt att niorna inte kommer vara skolans nior längre, och att jag kanske inte kommer se vissa av dem på väldigt länge. Jag hoppas att jag får träffa dem snart igen.
För att skriva om annat, kan jag berätta att jag och Maja invigde sommarlovet med en utflykt till Krapperups magiska trädgård. Det var vackert och vackert och vackert.

Kommentarer
Postat av: Therese

Älskade älskade fina du! :) Grattis till sommarlovet, hoppas du får njuta massor! Kanske ses vi i kiosken på Heljaröd? Kram på dig!

2010-06-19 @ 14:12:54
URL: http://princesstessie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0