Huvudvärk och servetter med små kakor på

Jag sitter här hemma och har världens huvudvärk som inte vill släppa taget om mitt huvud,
och trots det lyssnar jag på musik som är irriterande men samtidigt mysig att lyssna på.
Jag misstänker att anledningen till min huvudvärk är att jag har vänt för mycket på dygnet.
Jag får väl försöka ställa mitt sovande till rätta på något vis, trots att det är sommarlov,
vilket då konstig dygnsrytm kan höra till lite, och att det faktiskt är lite mysigt då.
Jag älskar verkligen detta sommarlovet, och denna soliga dag har innehållit dagboksskrivning, musiklyssning, fika och fotoinklistring i album. Bara en sån sak liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0