jag behöver en sån här lördag men har ändå dåligt samvete för att jag inte gör någonting

Såhär konstig var jag som satt och tog massa bilder med Photo Booth några minuter.
Men nu ska jag sätta mig och klistra in i album i tystnad en stund. Nu, efter att jag har lyssnat på Hello Saferide – Highschool Stalker och annan lite allmänt mysig musik. Det tycker jag att alla borde testa, för det mår man så fruktansvärt bra av. Att ha lite tystnad menar jag. Inte för att jag klarar inte av det hela tiden, så högljudd och skuttig som jag kan tycka om att vara, men när jag väl blir sådär tyst och trött kan det vara jättemysigt. Man behöver sånahära lördagar tror jag. Allt händer på samma gång annars. Gårdagen var mysig förövrigt, på ungdomskvällen alltså. Som framkallade mycket skratt och tacostallrikar.
Puss på det och jag vill ha ett par nya söta strumpebyxor någon gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0