såhär bra är min dag hittills

idag åkte Shekina och hennes familj hem igen, efter att ha varit hos oss i två dagar, vilket har varit så oerhört mysigt! Man har skrattat så man fått ont i magen, och haft allmänt skoj. Idag fyller Andrea år, som jag är så glad att jag har som vän, och som jag saknar massor! Grattis till henne! Tänk ändå om jag kunde flyga till henne nu och få ge henne en grattiskram.
Nu måste jag sätta mig med litteraturhistorian som ska vara klart imorgon,
oohh, jag hoppas så att det kommer bli bra. Känns jättekonstigt och jättedumt.
Som när man känner för att kasta ut allt skolarbete genom fönstret.
Däremot ska det bli så mysigt att få träffa sina härliga klasskamrater igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0