ost

Ja nu har jag kommit hem från min sista praodag i ostbutiken!
Det har varit roligt lite då och då, dock inte när jag skulle stå och bränna in butikens logga på 138 lådor. Usch. Men nu ska jag inte praoa där mer i alla fall, och gulligt nog fick jag med mig bröd och lite krämig ost med mig hem! Himmelskt gott. Nu ska jag ringa Susan, för hon fyller år idag. Vi bodde grannar när vi var minisar, och det var jättemysigt, för vi sprang över till varandra konstant. Det var bara ett hus emellan husen där vi själva bodde, och busigt nog sprang vi över den tomten, för det gick mycket fortare än att öppna grindarna ut mot gatan. Vi lekte med gosedjur, att vi var prinsessor, åt bär i grannens trädgård ( när hon inte såg, hoppsan ), cyklade runt kvarteren och hade galet kul tillsammans. Ja, många minnen har jag med henne minsann! Grattis till min fina vän!

Kommentarer
Postat av: susan <3

Heeej Johanna,

Awww, så super gulligt av dig, jätte fin text. Påminner mig om hur kul vi hade och hur mycket jag saknar dig.

Älskar diig saknar dig mest <3 <3<33333

puss och kram från Susan.



P.S hoppas vi ses snart D.S

2010-11-20 @ 10:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0