att säga "random" hela tiden

Äsch då tänkte jag.
Så jag tog på mig mjukisbyxor, pappas kofta och fluffiga skor.
och så gick jag till skolan.och skrattade ibland.
och vi dansade och dansade och dansade
efter skolan var vi knasiga, jag och min vän Frida.
Vi gick för att köpa en varsin stor mjölkchoklad.
Bussresa hem med musik i öronen hela vägen.
Vi åt semlor hemma, fast att det är semledagen om många dagar.
Jag pluggar inför ett prov om Japan.
Jag tycker om den här dagen trots att
jag inte har någon aning om hur jag ska bära mig åt om några år.
Nu fick jag ett telefonsamtal från min kusin.

Kommentarer
Postat av: Frida Lübeck

De var en allt för mysig dag de! <3

2011-02-14 @ 20:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0