för hon fyller år idag!

För vet ni vad?
Idag fyller världens mest underbara Klara år,
världens mest underbara kusin.
Jag tänkte skriva några rader om henne på hennes födelsedag.
Men hur sammanfattar man sig kort, när man ska skriva om en så fin person?
Hon är min kusin ja, och jag har känt henne i hela mitt liv, ända sen jag var 1 år,
för det var då hon föddes. Vad hade jag gjort om denna person inte hade kommit till världen?
Jag hade definitivt inte varit den personen jag är idag, och jag hade absolut inte haft ett så underbart liv. Hon förgyller verkligen mitt liv, hon har gjort det så länge jag själv har funnits på denna jord. Man kan berätta precis allt för henne, och hon förstår en och lyssnar. Det är så betydelsefullt att ha en person som gör det, alla människor borde ha en sådan person i sitt liv. En sådan person som Klara. Hon har söta små fräknar, och skrattar så underbart, man kan inget annat än att skratta med när man hör det. Hon är mysig också, jag och min kusin är väldigt bra på att mysa, men också på att vara galna, kanske lite för galna ibland, då vi springer runt och skrattar åt konstiga saker och alla andra bara tittar på oss som om vi var från en annan planet. Sånt är så bra. Att ha en person som man kan skratta tillsammans med, skratta så man får ont i magen och nästan kissar på sig. Visst Klara, bara nästan? Nåja, Klara är i alla fall en person som man inte kan annat än le när man tänker på. Vi har gått igenom så oerhört mycket tillsammans, vi tjafsar då och då, ofta för småsaker, haha komiskt små saker ibland. Men det slutar ändå alltid med att vi skrattar igen. Alltid. Det är det som är så bra. Jag skulle inte klara av att vara ovän med min kusin föralltid. Jag tycker om henne för mycket för att göra det. Och den meningen får vara den jag avslutar med. Nästan. Ska bara skriva att jag har så mycket kärlek till min kusin. Så kolossalt mycket kärlek. Och om man kunde lägga en kladdkaka i ett kuvert och skickat iväg 20 mil bort till henne, så hade jag gjort det. Det är hon värd, speciellt idag på hennes födelsedag. Puss på min kusin, och massa grattis på henne! Ni kan läsa hennes blogg också, den är galet mysig: http://summerfriday.blogg.se/

Kommentarer
Postat av: Klara

Men åh älskade älskade Johanna, vet du hur överlycklig och helt varm i hela kroppen jag är nu?! Det är helt oromligt att tänka sig en värld utan dig. Utan oss två tillsammans. Åh vill bara krama dig jätte hårt nu! Sådär när du håller om mitt huvud för att du är lite frö lång och jag är ite för kort. När vi bara rusar mot varandra. Åh. Och ja, "nästan" kissar på sig, aldrig har det väl hänt att vi har kissat på oss? Onej! Älskar dig så himla himla mycket! Och nu är jag helt lycklig. Du är så fin.

2010-09-29 @ 22:29:34
URL: http://summerfriday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0