tuggar godis och pluggar till franskaprovet imorgon. Jag älskar inte svåra prov.

...jag har en nedräkning fram till Cypernresan också. Det är 20 dagar kvar nu.
Och så är det 19 dagar kvar imorgon. Och 18 dagar kvar i övermorgon.
Jag älskar också att få höra massa mysiga saker som händer i min kära Klaras liv. Nuförtiden skickar vi många små mysiga textmeddelanden till varandra, och ibland berättar vi vad vi har för daglig outfit. Och andra saker också. Massa hjärtan på det! Allt blir så sockervaddigt och mysigt när man ser att man har fått en liten text från kusinen under en långsam skoldag. Och så kan man skriva av alla sina glada stunder i ett meddelande till henne! Det är bra att jag har henne asså. Och alla andra underbara fina också för den delen.

Kommentarer
Postat av: kusinen

Dina sms gör allting så mycket lättare.

2010-10-14 @ 21:31:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0