nu har det blivit måndag igen

mina ögon sticker av shampo och kräm. Jag har några ärr på benen från sommaren tvåtusentio. Historiaprov. Franskaprov. Vad vill alla dessa prov med mig? Kan någon svara på det? Det jag behöver nu är lite sol. Sedan kom Kajsa upp på sitt rum (när jag nästan sov efter skolan) med mackor, äpplen och två kakor. Omtänksamma fina unge. Sedan åkte vi för att träna. Dansa lite. Man blir lite mer glad då. Nästan en hel timmes väg hem för att allt dröjde. Då jag pratade med min kusin och fnittrade och skrattade och nästan lite för högt men det gjorde väl inget, för de som satt i närheten av mig på bussen var väl minst lika högljudda. När jag kommer till Göteborg ska jag åka spårvagn igen. Mamma säger att jag borde sova. Det borde jag också. Hejdå dumma internet som gör att jag kan skriva på en blogg för sent på kvällen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0