@kusinens place yeah brothaaa here we talk

göttebåååååårg
@kusinens place
(jag har alltid velat skriva sådär med ett @ istället,
men har aldrig fått möjligheten, och nu fick jag det bravaa)
jag har faktiskt köpt en jacka idag, när jag och Klaran var på Nordstan, och egentligen tål den inte regn och det är ju inte så smart när man bor i sverige men jag kände att det är väl värt att bli lite dränkt i regn ibland om man tycker om jackan man har på sig. Och snöbollskrig får man ju överleva. Jag har hört att man aldrig kan bli för stor för att leka i snön, och det stämmer så bra tycker jag. Så nu får vi hoppas att det blir snö i vinter, vilket jag tror det blir, för någon sa att det kommer bli den kallaste vintern på flera flera flera år? Nåja vi får se. Jag har det mysigt nu i alla fall, och lyssnar på musik med kusinen, och mår bra igen. TUMMEN UPP IGEN.
kolla våra pepsodent-smiles. Felet med oss är att vi alltid ser så seriösa ut på oseriösa bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0