Såhär ligger det till idag.

Såhär söt var en klänning som jag hittade i butiken Tretton i Helsingborg,
den kostade 1 400 kr, helt galet! Jag köpte den inte förstås.
Men den var svart och hade blommor på sig. Den var så fin så fin.
och såhär fin var en stol som jag gick förbi en gång i mitt liv.
En sådan ska jag ha någon gång i mitt liv i min framtida trädgård.
Och nu sitter jag här i mitt rum och har en lugn dag. Det är mysigt.
Jag lyssnar på mysiga låtar, bland annat Melissa Horn – Falla fritt just denna minut.
Och nu kan jag äntligen koppla in pianot in till datorn så att jag kan spela in musik,
så nu är jag lite extra glad!
Och såhär får mitt blogginlägg se ut idag.

Kommentarer
Postat av: Maria Therese

..och ska jag falla, ja då ska det finnas tid att falla fritt...

2010-09-14 @ 20:54:33
URL: http://princesstessie.blogg.se/
Postat av: Jasmine

Åh min mommo och moffa hade 2 såna stolar och ett sånt bord när jag var liten! :D Tycker verkligen du ska köpa sån nån gång i ditt liv!

2010-10-06 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0