konfaåterträff here we come!

Imorgon åker jag på konfaåterträff,
vilket jag har längtat efter väldigt mycket!
Det ska bli riktigt rolig att träffa alla underbara människor igen.
Tänk ändå att man kan ha så många underbara
minnen tillsammans efter bara 3 veckor!
Här undertill har vi en bild från dagen på konfalägret
då vi åkte för att klättra i berg.
Det var en riktigt härlig dag det där.
Sedan fyller jag år på lördagen också,
samtidigt som konfaåterträffen är i full gång,
så jag längtar mycket.

Kommentarer
Postat av: Sandra Forsberg

Ha det bäst på konfa återträffen!

Och Grattis på födelsedagen i förskott. om i timme och 12 minuter är det lördag! <3

2010-09-17 @ 22:48:28
URL: http://strawberrysandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0