klockan är 18.07 och idag regnade det...

...vilket gjorde att jag fick massa lockar i håret överallt hit och dit. Hoppsansa.
Denna dagen var lång och kändes inte så underbar.
Men alla dagar kan inte vara underbara liksom.
Då hade ordet "underbart" blivit lite slitet i längden.
Om vi gick runt och sa det hela tiden menar jag.
Jag är trött. Imorgon har vi matteprov. Nu nötar jag in franska.
Nä men nu känner jag att jag ska le ändå hallå.
I vilket fall som helst ska lördag bli en mysig dag,
för då ska jag träffa mina fina vänner Kajsa och Filippa.
Och så skedde det nyss ett riktigt komiskt sammanträffande!
Det visade sig att min vän Salome ska åka till Cypern samtidigt som oss,
och inte nog med det: vi kommer ha gångavstånd till varandra! Galet.
Och så är det på Cypern bland alla ställen. Bara en sån sak liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0