I won't turn my life around, cause I like it upside down

Nu ska jag se på filmen "Stolthet och fördom",
för jag läser den boken inför ett svenska-arbete.
Min hund är konstig, hon tror att hon har valpar.
Hon pussar mitt ansikte så att jag inte kan andas varje dag jag kommer hem.
Lite roligt är det ju att bli välkomnad på samma sätt varje dag efter skolan.
Det är mysigt med höst.
Jag längtar till allt.
Jag tycker det är mysigt med nuet.
Jag tycker så kolossalt mycket om mina fina vänner,
som gör mig så glad hela tiden.
Jag ska praoa i en ostaffär i tre dagar, hoho!
Och det är mycket mycket gott med såndär brie-ost måste jag säga.
Ja, det är väl så allt ser ut för tillfället. Och jag gillar det.
Och så en liten låt på det:
Bara för att hon där Pauline är så väldans mysig att lyssna på.


Kommentarer
Postat av: Anonym

men åh, så söta kläder! är det den typ "life is a book and those who dosent travel just read one page"-tröjan? eller nej det kansek det inte var... om du inte fattar nånting så var det inget haha

2010-10-05 @ 21:03:54
Postat av: svar

åhhh, men tackar kusin!

haha du är rolig du, 10 poäng till dig, det var exakt den tröjan ju. Vad roligt att du också har sett den!

2010-10-05 @ 21:28:17
URL: http://cupcakedreams.blogg.se/
Postat av: klara

haha va kul! åh jag såg den och tänkte gud vilken fin tröja!

2010-10-05 @ 21:33:56
Postat av: Anonym

vad har du för kamera? :D

2010-10-07 @ 21:49:54
Postat av: mig själv

Jag har en Canon EOS 1000D :)

2010-10-08 @ 12:47:34
URL: http://cupcakedreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0