tionde juni tvåtusentio

Idag har man varit ute hela skoldagen,
och det har regnat mycket, och då menar jag mycket.
Det blev ett vattenkrig också, smått, men med massa mängder vatten, vilket ledde till att jag blev genomblöt.
Efter det följde jag med Erika hem och fick låna lite torra kläder, och känslan att ha varit dränkt av regnvatten och sedan få ta på sig varma kläder är väldigt mysig.
Senare på kvällen träffades hela klassen i smyg för att göra iordning sig inför en överraskning till niorna som satt på sin avslutningsmiddag. Vi var svartklädda och mystiska, sjöng opera och också Heal The World fast med omskriven text riktad till dem. Vissa tårar fälldes, och allt blev så fint så fint, och det blir sorgligt att säga farväl till dem på måndag då skolavslutningen ska äga rum.
Snart är det alltså sommarlov, men det märktes inte idag eftersom det regnade.
Annars är jag glad på många olika sätt.

Kommentarer
Postat av: Peg

& jag ler tillbaka!

det betyder mycket att du säger så älskade johanna!

Jag kärlekar dig och din blogg mycket,

den är så mysig att läsa!

2010-06-13 @ 23:56:24
URL: http://peghultgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0