Klänningar och böcker

Nu har jag suttit ute i solen en längre tid,
och nu i efterhand känner man sig liksom så mysigt solig.
Jag har samtidigt läst boken "My sister's keeper" på engelska,
vilket är någorlunda svårt, eftersom man måste förstå en del ord och samtidigt förstå sammanhanget,
men det är väl bra för mig att jag nötar in lite engelska i mitt huvud på roligt vis antar jag,
och boken är bra också! Den rekommenderar jag, och den går ju på film nu också.
Nu försvinner jag hemifrån under en större bit av sommaren,
jag ska på några sommarläger,
och jag ser framemot att springa runt barfota i olika sorters klänningar under dagarna,
och sedan på kvällarna få titta på himlen när den skiftar i rosa, orange och andra tjusiga färger.
Jag hoppas att alla människor i hela världen får en underbar sommar på sitt eget lilla vis,
och puss och au revoir.

Kommentarer
Postat av: Sille

Awwe så söt du skriver :D<3<3<3

2010-07-01 @ 14:14:35
URL: http://improveme.se/sillepärn

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0