det är farligt med söta saker


Idag hittade jag en blus på VILA och blev smått förälskad i den, så den fick följa med mig hem.
Det är jobbigt att spendera pengar på kläder måste jag säga, för det finns så mycket fint här i världen.
Idag var en regnig dag, och det är faktiskt väldigt mysigt med regn ibland, till exempel idag.
Nu är alla prov och läxor färdiga för denna terminen, så jag är smått sprallig och glad också.
Så nu känns allting liksom sådär livskvalitet, och sista veckan i skolan är alltid en-göra-ingenting-vecka
Men jag vill avsluta men att påpeka att det alltså kan vara farligt med söta saker.

Kommentarer
Postat av: Andrea

du är vacker.

2010-06-09 @ 11:49:08
URL: http://andreamedstorta.wblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0