ett magiskt ord skulle vara bra

Skolan har då börjat,
och de första dagarna är mest sånadära chill-dagar
som man kallar dem, eller jag gör det i alla fall.
Det är roligt att träffa alla mysiga vänner igen,
men trots det önskar jag att sommaren varade en bit till,
och att man kunde säga något magiskt ord just samtidigt som de där underbara ögonblicken
svischade förbi, så att det ögonblicket kunde vara lite längre,
eller i alla fall att det ögonblicket kunde upprepas flera gånger om, andra gånger.
Då skulle jag sagt det där magiska ordet nu.
Nu är jag som mest önskar mig tillbaka till dem.
Det finns också så många underbara personer som jag skulle vilja ha bredvid mig hela tiden också,
Personer som verkligen förgyller mitt liv väldigt mycket.
Men jag är också väldigt lycklig nu med!
Nu när jag sitter här hemma, med en ny helg framför mig,
med tankar på att baka något riktigt gott,
och klistra in massa nybeställda bilder i mitt album.
Jag har också tack vare Erika hittat en fin sång som jag hörde för länge sen,
en disneylåt, jag kommer inte ihåg vilken film den är ifrån, men jag tycker att den är gullig.
Och för att den passar i min situation nu.
Phil Collins – You'll Be In My Heart

Kommentarer
Postat av: Klara

tihi den kommer från tarzan, värsta bardoms minnen asså

2010-08-29 @ 16:50:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0